קורסים 23.11.2017

כשקרדיולוגיה וסוכרת נפגשים: קורס חד יומי ראשון מסוגו לקרדיולוגים בנושא סוכרת

הקורס יתקיים בתל אביב, ב-22 בדצמבר. חברי הועדה המדעית: ד"ר חיים סילבר, פרופ' שלומי מטצקי, ד"ר ישראל גוטסמן, פרופ' יוסף רוזנמן, ד"ר עידית דוברצקי מרי, פרופ' אבי קרסיק ופרופ' איתמר רז

להרשמה

מפגש אקדמי ראשון מסוגו לקרדיולוגים בנושא סוכרת ייערך ב-22 בדצמבר בתל אביב. יחידת הכנסים של חברת מדיק, medic conference, תערוך לראשונה קורס חד יומי בנושא זה בו ירצו אנדוקרינולוגים וקרדיולוגים בכירים על היבטים קרדיאליים של המחלה.

המושב הראשון (בראשות פרופ' איתמר רז ופרופ' אבי קרסיק) יעסוק בטיפול המודרני בסוכרת סוג 2 (מרצים: ד"ר זאזא יעקובישווילי, ד"ר רועי אלדור, ד"ר אביבית כהן) . לאחר הפסקה וארוחה ייפתח המושב השני בו יובאו סיפורי מקרה הלכה למעשה, ויהיה בראשות הקרידולוגים פרופ' יוסף רוזנמן וד"ר עידית דוברצקי מרי (מרצים: פרופ' שלומי מטצקי, ד"ר עידית דוברצקי מרי, פרופ' רוזנמן).

המפגש ייחתם בפאנל בנושא: מקומו של הקרדיולוג באיזון סוכרת בעידן הנוכחי - קרדיולוג, אנדוקרינולוג, רופא משפחה (את הפאנל ינהלו פרופ' יוסף רוזנמן, ד"ר חיים סילבר ופרופ' אברהם קרסיק) והוא יכלול רב שיח: מה למדתי מהקורס שישנה את מחשבתי או שיטת הטיפול שלי?

הועדה המדעית של הקורס כוללת כמה מבכירי הקרדיולוגים והאנדוקרינולוגים בישראל: ד"ר חיים סילבר, פרופ' שלומי מטצקי, ד"ר ישראל גוטסמן, פרופ' יוסף רוזנמן, ד"ר עידית דוברצקי מרי, פרופ' אבי קרסיק ופרופ' איתמר רז.

להרשמה למפגש מראש - לחצו כאן

להרשמה

להרשמה

נושאים קשורים:  קורסים,  קרדיולוגיה,  סוכרת
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו